Darmowa dostawa od 1 000,00 zł

FAQ

PARTNERZY CZĘSTO PYTAJĄ O:

  

1. Czy hurtownia posiada panel B2B do obsługi partnerów hurtowych?

Posiadamy panel do obsługi klientów B2B, Sprawdź tu: – > Rejestracja

 

2. Czy z Hurtownią jest kontakt telefoniczny w razie problemów/pytań?

Tak, tel: +48 500 064 154, +48 514 871 305 lub hurt@galanterii.pl od Pon - Pt: 9.00 - 16.00 
Vero Stilo Leather Centro sp. z o.o., Stargardzka 11, 54-156 Wrocław

 

3. Jaki jest czas realizacji wysyłki?

Realizujemy wysyłkę tego samego dnia przy złożeniu i opłaceniu zamówienia do godz. 12.00

 

4. Z jakimi firmami kurierskimi Hurtownia współpracuje?

Wysyłki kurierskie realizuje firma DPD. Pozostałe formy dostawy to: Paczkomaty Inpost.

 

5. Czy hurtownia obsługuje dropshipping (wysyłka towaru do klienta końcowego)?

Tak obsługujemy dropshipping.

 

6. Czy Hurtownia obsługuje listy przewozowe kontrahenta?

Tak obsługujemy listy przewozowe kontrahenta.

 

7. Czy Hurtownia obsługuje przesyłki pobraniowe kontrahenta?

Nie obsługujemy przesyłek pobraniowych kontrahenta, w takim przypadku należy wysłać nam własny list przewozowy.

 

8. Jakie są koszty dostawy w modelu dropshipping?

Koszty dostawy dla dropshipping: Przedpłata – 12,99 zł brutto. 

 

9. Jakie są koszty dostawy w modelu hurt (wysyłka do siedziby partnera)?

GRATIS – przy zamówieniu powyżej 1000 zł brutto i przedpłacie,
W pozostałych przypadkach: Przedpłata – 12,99 zł brutto, Pobranie – 14,99 zł brutto


10.
 Czy Hurtownia ma wdrożony program SMART i realizuje przesyłki SMART Allegro?

Przesyłki SMART możliwe jedynie na własnych etykietach dropshipingowych.

 

11. Czy Hurtownia udziela kredytów kupieckich?

Nie udzielamy kredytów kupieckich.

 

12. Jak wystawiane są faktury – czy jedno zamówienie to jedna faktura czy zbiorczo?

Faktury wystawiane są do każdego zamówienia z osobna.

 

13. Czy towary są objęte gwarancją?

Gwarantujemy rękojmię za wady 24 miesiące od daty dostarczenia.

 

14. Czy Hurtownia przyjmuje zwroty?

Przyjmujemy ZWROTY – do 40 dni od daty wystawienia faktury, rozliczane są w formie faktury korygującej.

 

15. Czy Hurtownia przyjmuje reklamacje?

Obsługujemy reklamacje na warunkach wynikających z KC.

 

16. Czy można sprzedając na Allegro, Ebay, Amazon korzystać ze zdjęć i opisów Hurtowni?

Tak, można korzystać z naszych zdjęć i opisów pod warunkiem, że konto już działa i po naszej weryfikacji zgodzimy się udostępnić te dane.

 

17. Od jakiego progu sprzedaży można dostać rabat?  

Ustalenia indywidualne. 

 

18. Czy Hurtownia dysponuje własnym wzorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych?

TAK.

Dbamy o Twoją prywatność

Nasz Sklep wraz z Zaufanymi Partnerami przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie np. IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności, a także w celach analitycznych, marketingowych, oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań w tym także do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych) oraz do poprawnego działania strony internetowej. Warunki przechowywania lub dostępu do cookie możesz określić w Twojej przeglądarce.

Klikając „Zamknij” wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki oraz na dostosowanie treści na stronie naszego Sklepu do Twoich preferencji, a także w celach statystycznych i marketingowych, w tym do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych). Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie poprzez usunięcie plików cookies z przeglądarki z danego urządzenia końcowego.

Jeżeli klikniesz „NIE WYRAŻAM ZGODY” - nie będzie możliwe wejście na stronę Sklepu.

Zamknij
pixel