FAQ

PARTNERZY CZĘSTO PYTAJĄ O:

  

1. Czy hurtownia posiada panel B2B do obsługi partnerów hurtowych?

Posiadamy panel do obsługi klientów B2B, Sprawdź tu: – > Rejestracja

 

2. Czy z Hurtownią jest kontakt telefoniczny w razie problemów/pytań?

Tak, tel: +48 500 064 154, +48 71 349 13 53 lub hurt@galanterii.pl od Pon - Pt: 9.00 - 16.00 
Vero Stilo Leather Centro s.c., Stargardzka 11, 54-156 Wrocław

 

3. Jaki jest czas realizacji wysyłki?

Realizujemy wysyłkę tego samego dnia przy złożeniu i opłaceniu zamówienia do godz. 12.00

 

4. Z jakimi firmami kurierskimi Hurtownia współpracuje?

Wysyłki kurierskie realizuje firma DPD. Pozostałe formy dostawy to: Paczkomaty Inpost.

 

5. Czy hurtownia obsługuje dropshipping (wysyłka towaru do klienta końcowego)?

Tak obsługujemy dropshipping.

 

6. Czy Hurtownia obsługuje listy przewozowe kontrahenta?

Tak obsługujemy listy przewozowe kontrahenta.

 

7. Czy Hurtownia obsługuje przesyłki pobraniowe kontrahenta?

Nie obsługujemy przesyłek pobraniowych kontrahenta, w takim przypadku należy wysłać nam własny list przewozowy.

 

8. Jakie są koszty dostawy w modelu dropshipping?

Koszty dostawy dla dropshipping: Przedpłata – 12,99 zł brutto. 

 

9. Jakie są koszty dostawy w modelu hurt (wysyłka do siedziby partnera)?

GRATIS – przy zamówieniu powyżej 1000 zł brutto i przedpłacie,
W pozostałych przypadkach: Przedpłata – 12,99 zł brutto, Pobranie – 15,99 zł brutto


10.
 Czy Hurtownia ma wdrożony program SMART i realizuje przesyłki SMART Allegro?

Przesyłki SMART możliwe jedynie na własnych etykietach dropshipingowych.

 

11. Czy Hurtownia udziela kredytów kupieckich?

Nie udzielamy kredytów kupieckich.

 

12. Jak wystawiane są faktury – czy jedno zamówienie to jedna faktura czy zbiorczo?

Faktury wystawiane są do każdego zamówienia z osobna.

 

13. Czy towary są objęte gwarancją?

Gwarantujemy rękojmię za wady 24 miesiące od daty dostarczenia.

 

14. Czy Hurtownia przyjmuje zwroty?

Przyjmujemy ZWROTY – do 40 dni od daty wystawienia faktury, rozliczane są w formie faktury korygującej.

 

15. Czy Hurtownia przyjmuje reklamacje?

Obsługujemy reklamacje na warunkach wynikających z KC.

 

16. Czy można sprzedając na Allegro, Ebay, Amazon korzystać ze zdjęć i opisów Hurtowni?

Tak, można korzystać z naszych zdjęć i opisów pod warunkiem, że konto już działa i po naszej weryfikacji zgodzimy się udostępnić te dane.

 

17. Od jakiego progu sprzedaży można dostać rabat?  

Ustalenia indywidualne. 

 

18. Czy Hurtownia dysponuje własnym wzorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych?

TAK.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel